Foredragsholdere

Konferansier for ContentSlam 2021 er Nina Furu.

Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Ida Jackson

Ida Jackson er en forfatter, rådgiver, blogger og styremedlem ved Litteraturhuset i Oslo. Skribent av Revolusjonenært Roteloft. Ida åpner dagen med «En e-post er bedre enn 100 likes».

Camilla Forberg

Merkevare og markedsdirektør for Telia Norge. Har jobbet i Telia i snart tre år, tidligere Merkevaredirektør i DNB, TINE og markedsdirektør i SAS.

Frida Marie Grande

Frida er kommunikasjonsrådgiver og PR-konsulent, med fartstid fra bl.a. Trigger og Redd Barna. Hun er en erfaren social media manager og en tydelig stemme i den norske kommunikasjonsbransjen. Til daglig arbeider hun som sosiale medier-ansvarlig i Amnesty International Norway.

Chul Aamodt

Administrerende Direktør i enerWE. Chul snakker om hvordan man kan danne sin egen nettavis.

Hans-Petter Nygård-Hansen

Hans-Petter er ektemann, pappa, kommunikasjonsrådgiver, foredragsholder, konferansier, forfatter, programleder og gründer av kommunikasjonsbyrået KommFrem.

Lise Karlsen

Eier og daglig leder av Manillusion AS, Norges største retro klesbutikk, med fokus på vintage inspirert og klassisk mote for kvinner. Lise snakker om hvordan man kan by på seg selv.

Yannik Sterner

Yannik P. Sterner (26 år) lager musikk og designer lyd både for ulike prosjekter på og utenfor nettet. Han er for tiden student ved Høyskolen i Kristiania der han studerer lyddesign og jobber allsidig med lyd. På konferansen snakker Yannik om hvordan lyd kan forbedre innholdet ditt.

Merete Spigseth

Merete Spigseth fra isipisi har master i merkevarebygging og brenner for strategi og digital markedsføring. Hun skal snakke om hvordan man kan «bryte ned» de tradisjonelle rammene på sosiale medier som Facebook, Instagram og LinkedIn.

Jan Dalchow

Jan Dalchow har produsert og regissert flere prisbelønte dokumentarer og har dessuten erfaring som radioprodusent, programleder, artist-manager, filmkonsulent, TV-promosjef og voiceover-artist. På konferansen blir Jan intervjuet om konseptet Nak-Ed.